Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Klachtenregeling

Vraag of klacht

Wij streven altijd naar goede zorg en proberen hierin mee te denken met de behoeften van onze patiënten. Het kan zijn dat u ongenoegen heeft over iets wat is gebeurd – of juist niet is gebeurd – op de huisartsenpraktijk. We vinden het dan ook erg vervelend dat u niet tevreden bent. We staan open voor feedback en willen dan ook graag samen met u kijken wat er niet goed gegaan is. We kunnen leren van uw feedback en proberen samen een oplossing te zoeken.

We willen u vragen om uw ongenoegen direct bij ons te uiten zodat er zo snel mogelijk een oplossing gevonden kan worden. Vindt u dit lastig dan kunt u ook het onderstaande klachtenformulier invullen.

Als het niet lukt om samen het ongenoegen uit de weg te helpen bieden wij de mogelijkheid om een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen om te bemiddelen. Als het de klachtenfunctionaris ook niet lukt de klacht weg te nemen kunt u als klager de klacht officieel indienen bij de geschillencommissie Huisartsenzorg van de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). www.skge.nl

Klachtenformulier